سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش سنتی و فروش الکترونیکی خدمات و کالا مثل بیمه

امروزه در کشور ما با توجه به اینکه کشوری رو به پیشرفت و ترقی هستیم، در شهر های مختلف و البته شهر های بزرگ مثل تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، و غیره در حال زیاد شدن مجتمع های تجاری مختلف است که این مجتمع ها به جهت رشد درآمدی طبقه متوسط ایجاد شده اند و هر چقدر که درآمد ماهانه این طبقه از درآمدی جامعه افزایش پیدا می کند، باعث می شود که تعداد این مجتمع ها هم افزایش پیدا کند البته رشد شهر ها هم در این مسئله تأثیرگذار بوده است که نباید از آن غافل شد.

همین مسئله در جهت این است که بتوان از صنعت بیمه در جهت تعالی آن ها هم استفاده کرد که در این راستا شرکت بیمه سامان به عنوان یکی از شرکت های خصوصی در این صنعت توانسته تمام احتیاجات بیمه ای مردم را پوشش دهد. چرا که کاملاً باید از طبقه متوسط درآمدی و کارمندان و کارشناسان در شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی حمایت کافی صورت گیرد و بتوان ریسک های آنان را تحت پوشش قرار داد.

یکی از جاهایی که باید بتوان ریسک آن را تحت پوشش قرار داد اتومبیل های مردم است که هر روز در خیابان ها تردد می کنند. تردد این ماشین ها در خیابان باعث میشه که مردم نگران باشند که تصادف رانندگی اتفاق بیافتد یا اینکه با اجسامی برخورد کنند. بیمه بدنه اتومبیل و بیمه شخص ثالث اتومبیل برای ماشین های مردم از ضروریات زندگی شهری هستند. همانطور که در مورد آپارتمان نشینی در پست های قبل توضیح داده شد مردم باید قوانین راهنمایی و رانندگی را هم رعایت کنند تا حقوق شهروندی همدیگر را هم رعایت کرده باشند.

مسئولینی که در کشور ما هستند هم همواره به همین مسئله تأکید دارند که باید ماشین های با کیفیت تولید کرد که این ماشین ها از انسان ها در تصادفات احتمالی حمایت کنند.

داشتیم در مورد مجتمع های تجاری صحبت می کردیم. این مجتمع ها البته در زمان نامناسبی ایجاد شده اند چرا که در حال حاضر همه تجارت دارد تبدیل به تجارت الکترونیکی می شود و تجارت سنتی در حال رنگ باختن است. در سال های گذشته، شرکت هایی استارتاپی ظهور کرده اند که توانسته اند در این حوزه کارهای جالبی انجام دهند. از این شرکت ها می توان به دیجی کالا، اسنپ، تیزلند، بیمه سامان فرودگاه امام خمینی، و غیره اشاره کرد. همچنین الان بخش زیادی از خدمات رو هم می توان به صورت الکترونیکی دریافت کرد مثلاً خدمات پزشکی، خدمات روانشناسی کودک، خدمات مشاوره و ...

این ها باعث شده اند که فروش اقلام و کالاها و خدمات به صورت سنتی کمرنگ تر شده و مردم با استفاده از ابزار هایی مثل اینستاگرام، تلگرام، اپلیکیشن و وب سایت بتوانند کالاهای خودشان را بفروشند و همین کالاها را در فضای واقعی هم به فروش برسانند.

در مورد خرید الکترونیکی بیمه نامه حوادث باز هم با هم صحبت خواهیم کرد.